Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ulleres de sol per aquest estiu

2 participantes

Ir abajo

Ulleres de sol per aquest estiu Empty Ulleres de sol per aquest estiu

Missatge por Joves Lliures Dc 19 Jun - 15:31

Tot i que sembla què la tendència predominant són les ulleres de vidre de mirall, aquest any la moda deixa anar al seu efecte diferenciador i posa al nostre abast ulleres de sol de totes les èpoques mítiques de la moda : Anys 50,60,70 anys 80, 90 ...


Ulleres de sol per aquest estiu Gafas1


1. Zara 2. Rayban 3. Massimo Dutti 4. Rayban 5 Bimba i Lola



Totes elles conviuen aquesta temporada en funció del dissenyador que triem i donen com a resultat que en un prestatge puguem trobar ulleres amb vidre de mirall, o d'estil felí, ulleres rodones estil John Lennon, ulleres d'inspiració retro, maxiulleres, estil aviador ... una al costat d'una altra.



Ulleres de sol per aquest estiu Gafas2
6. Rayban  7. Uterqüe  8. Rayban

Encara que les ulleres de sol tenen la missió de protegir els nostres ulls no hi ha dubte que són un element més del nostre abillament, per això no és estrany que ens agradi tenir diversos models. Així per exemple jo en tinc un model retro des de fa un parell d'anys, les mítiques rayban Clubmaster, així com unes d'aviador que mai passen de moda i unes grans i quadrades de D & G. No obstant això estic obstinada a fer-me amb unes estil ulls de gat-moderades-i unes rodones tipus John Lennon.




Ulleres de sol per aquest estiu Gafas3


9. Emporio Armani 10.Carrera 11. Rayban 12. Rayban



Des d'aquest punt de vista, veient que depenent de cada marca o dissenyador tenim un munt d'opcions sembla un error deixar-se influir pels que estan entestades a posar de moda les ulleres de mirall o potser no?Què opineu, llibertat individual o camuflatge ? Quin és el vostre model preferit?


Petonss J.LL. ♥
avatar
Joves Lliures
Admin

Nombre de missatges : 85
Punts : 8390
Reputació : 2
Data d'inscripció : 27/03/2013

https://joveslliures.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Ulleres de sol per aquest estiu Empty Re: Ulleres de sol per aquest estiu

Missatge por lolita flores Dj 20 Jun - 15:13

A mi m'agraden la 2, la 3, la 4, la 6, la 7, la 8, la 11 i la 12. Casi totes! Razz
lolita flores
lolita flores

Nombre de missatges : 13
Punts : 8036
Reputació : 9
Data d'inscripció : 02/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum