Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S

Ir abajo

Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S Empty Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S

Missatge por ^^ Dg 28 Abr - 14:10

fa dos anys k estic pillada del mateix tiu i ja nose k fer, ell esta tope indecis, un dia em diu k li ageadu pero k no vol novia, un altre k no esta segur....
jo ja nose k fer ... :S siusplau ajudeume,
k li puc dir ?¿ k puc fer¿?

merciii <3
Anonymous
^^
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S Empty Re: Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S

Missatge por erthgwer Dg 28 Abr - 15:38

No pot ser que alomillor li faci vergonya sortir amb tu publicament?...

Potser t'estima, pero no vol sortir publicament amb tu, hi ha nois que tenen pánic a sortir amb les ties pel que pugui pensar la gent, perque no li dius ben clar:

Tiu? Et fa vergona sortir amb mi amb públic? Perque no vols sortir amb mi pero despres dius que t'agrado? D'eixa de jugar amb mi, no t'esperare eternament...

O alguna cosa aixi, Petonss
Anonymous
erthgwer
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S Empty ja no se k fer, ajuda !! :S

Missatge por ^^ Dg 28 Abr - 16:01

mercii Smile
se ma oblidad diro: ell es un any mes petit k jo i mai a tingut parella :S
aixo pot ser un problama a l'hora de decidirse ??
Anonymous
^^
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S Empty Re: Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S

Missatge por olakase Dg 28 Abr - 16:09

Amb lo que t'ha dit el de dalt, crec que te molta raó i amb el que has dit tu ara, hem sembla a mi que li fa por o que no sap si ho fará bé, o... coses aixi, el que estaria bé sería demanar als nois quins temors sentien per primera vegada a l'hora de sortir amb una noia...

Com que ets un any mes gran, i encara no ha sortit amb ningu, segurament li deu fer por...

Petooons!
Anonymous
olakase
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S Empty Re: Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S

Missatge por anna_99 Dv 31 Maig - 20:07

jo crec que t'estima pero que li deu donar vergonya, fes-te la forta i evital... aixo segur que li cridara l'atencióSmile i segur que et dira que no et vol perdre... sort:D un petonet<3
anna_99
anna_99

Nombre de missatges : 4
Punts : 8155
Reputació : 0
Data d'inscripció : 01/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S Empty Re: Fa dos anys qye estic pillada pel mateix, ja no se que fer, ajuda !! :S

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum