Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Realment importa la mida del penis dels nois?

Ir abajo

Noies, del 1 al 5 com us preucupa la medida del penis en un noi? 1= no m'importa 5= m'importa molt

Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_lcap18%Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_rcap 18% 
[ 35 ]
Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_lcap15%Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_rcap 15% 
[ 30 ]
Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_lcap43%Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_rcap 43% 
[ 84 ]
Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_lcap14%Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_rcap 14% 
[ 27 ]
Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_lcap10%Realment importa la mida del penis dels nois? I_vote_rcap 10% 
[ 20 ]
 
Vots Totals : 196
 
 

Realment importa la mida del penis dels nois? Empty Realment importa la mida del penis dels nois?

Missatge por Joves Lliures Dc 29 Maig - 11:19

Realment importa la mida del penis dels nois? Relaci10

Fa uns dies vam rebre un missatge a la nostra redacció d'un noi molt preocupat:

Hola JovesLLiures, veuran, tinc un problema, la meva xicota vol fer-ho, però mai hem esperimentat res, i tinc (l'element) molt petit, sempre m'he preocupat molt, i tinc por que es rigui o que cregui que sóc molt poqueta cosa ... Neutral

Li puc donar plaer amb el membre tan petit? Les noies ho prefereixen més gran?

Ajuda siusplau!


La nostra resposta:

Aquesta és una pregunta que es fan tots els nois en algun moment de la seva vida i contribueix en alguna mesura a una de les seves grans inseguretats, importa la grandària del penis per satisfer a una noia? contra el que ells poguessin suposar, no són les noies les que es preocupen sobre aquest aspecte, sinó els homes en general, com conferint al membre masculí l'obligació de ser d'una mida o d'un altre, i deixant de banda que és l'exercici el que fa un bon amant i no la mida del seu membre viril.

El cos humà està ple de zones amb terminacions nervioses suficients per implicar el gaudi del plaer, la vagina i el penis es acomplan perfectament durant l'acte sexual, mai és massa gran ni massa petit, el que determina el gaudi femení en aquest aspecte no és el gruix ni el llarg del membre viril, sinó la forma en què un home el fa servir per donar-li satisfacció a una dona.

Però encara que protagonista del dormitori, el penis no necessàriament és l'únic que intervé per portar als dos a l'orgasme i el clímax total. La vagina s'acomoda a ser penetrada i mentre això passa totes les seves parets plenes de llocs per sentir sensacions es disposen a contribuir al plaer. És el que l'home fa, com ho fa, les carícies i l'involucrament de tots dos en l'acte sexual el que proveeix el plaer i mai la grandària del penis. Com bé han dit els metges durant dècades el qual el penis tingui un bon exercici és el que promou l'èxit de la trobada sexual i res més.

No passis pena, no te res que veure la medida del teu penis per produir plaer a una noia!

Petons adolescents ♥️ I si teniu algun dubte enviau un missatge privat desde el fòrum al nostre perfil! Very Happy
avatar
Joves Lliures
Admin

Nombre de missatges : 85
Punts : 8362
Reputació : 2
Data d'inscripció : 27/03/2013

https://joveslliures.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum