Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Com estar ''cachas''? El 70% de les noies volen un tio musculat

Ir abajo

Com estar ''cachas''? El 70% de les noies volen un tio musculat Empty Com estar ''cachas''? El 70% de les noies volen un tio musculat

Missatge por Joves Lliures Dc 29 Maig - 12:09

Com estar ''cachas''? El 70% de les noies volen un tio musculat Patric11

Segons la majoria d'estadisticas una mitjana de l'70% de les noies volen un noi al qual se li marquin almenys els abdominals i que no estigui fofo. Però els tios que están massa musculats no els hi agraden.

Passejant per un fòrum ens hem trobat una dieta molt estricta, la voleu veure?

Un noi pregunta:

Hola, sóc un noi de 16 anys que mesura 1,75 cm i pesa 64 kg, i voldria saber uns exercicis per posar-me forta sense anar al gimnàs ja que els meus pares no m'ho volen pagar i jo no disposo de diners suficients per pagarmo. Actualment estic prim, però penso que amb una mica d'exercici penso que em podrien marcar els abdominals i guanyar músculs, però no conec cap exercici si em poguessin ajudar l'hi agrairia molt, i si pot ser Expliqui els exercicis, ja que sóc bastant maldestre i si no m'ho expliquen no ho entenc i si pot ser alguna dieta que vostè em recomani per guanyar una mica de més i posar-me més fort encara. Gràcies.

Li contesten:

Salutacions amic, aquí tens una bona rutina d'entrenament, et comento que el primordial és realitzar cada exercici de forma estricta, i afegir a poc a poc si pots una mica de pes. L'ideal és que puguis fer-te d'un parell de manuelles d'uns 10 kg i si no, doncs només cal utilitzar una motxilla i algunes ampolles d'aigua. A la nostra web pots trobar una bona llista d'exercicis animats, perquè veus com es realitzen cada un d'ells. Aquí tens una bona rutina:

Dilluns
-Escalfament
-Elevacions laterals
15
15
15
-Rems alts
21 '
21 '
21 '
-Sentadillas sense pes
20
20
-Fons entre banques
21 '
21 '

Dimecres
-Escalfament
-Flexions de braços
21 '
21 '
21 '
-Obertures amb manuelles
10
15
-Press militar
21 '
21 '
-Curl 21 '
21 '
21 '

Divendres
-Escalfament
-Rems a una mà
10
10
10
-Esquiador
10
15
-Fons entre banques
21 '
21 '
-Flexió concentrat
0'45
0'45

Les 21'son parcials, és a dir, fem 7 repeticions des de l'inici de l'exercici (amb els braços estirats i tocant les cames) i portem la barra fins a la meitat del recorregut de l'exercici (és a dir, els avantbraços han d'estar paral · lels a terra ), tornem a baixar i repetir fins a aconseguir fer 7 repeticions. Seguidament realitzem altres 7 però des començant amb el punt final de les 7 primeres (és a dir, des de la posició en què els avantbraços estan paral · lels al terra), fins a la posició final de l'exercici (els avantbraços han d'estar en posició perpendicular al terra) . Quan acabem les 7 repeticions, tornem a fer altres 7, però amb el recorregut complet, és a dir, amb el moviment des de principi fins al final. Així haurem aconseguit realitzar les 21'parciales.

DIETA
1r esmorzar
-Cereals integrals amb llet desnatada + torrades d'oli i tomàquet + 1 peça de fruita / / 1 polivitamínic.
2n ½ Demà
- 1 entrepà de formatge, tonyina o truita + 1 plàtan + 1 iogurt.
3r menjar
-Potatge, pasta o arròs + carn, peix o ou + verdures / / 10'antes 1 enzim digestiu
4t berenar
- 1 entrepà de formatge, tonyina o truita + 1 plàtan + 1 iogurt.
5è Abans Entren
-1 poma
6è Desp. entren
-1 Got amb 250 ml de suc de raïm + 5 g de creatina / / 10'antes 1 enzim digestiu.
7è-30'después
-1 Batut de proteïna + 1 plàtan
8è sopar
-pescada, pollastre o ou + verdures + 1 fruita
9è Abans Dormir
-1 Batut de proteïnes (opcional)

(((Beure mínim 3 litres d'aigua al dia))))
Treballa dur i veuràs com et transformes en poques setmanes.

Ens sembla a nosaltres o es un entrenament molt estricte i bastant... militar?

Petons adolescents! ♥
avatar
Joves Lliures
Admin

Nombre de missatges : 85
Punts : 8390
Reputació : 2
Data d'inscripció : 27/03/2013

https://joveslliures.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com estar ''cachas''? El 70% de les noies volen un tio musculat Empty Re: Com estar ''cachas''? El 70% de les noies volen un tio musculat

Missatge por noia2222 Dc 29 Maig - 13:40

Està clar que el primer que es mira es l'interior, pero un noi amb tableta, bé de pes, que es cuidi i que faci una fragancia a colónia... hem deixa enterra Embarassed Shocked ♥️

Els nois massa msuculats que tot el que veuen es muscul fan asco, o almenys a mi no m'agrada... Pero que estigui minimament musculat... m'enamora!
Anonymous
noia2222
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Com estar ''cachas''? El 70% de les noies volen un tio musculat Empty asdf

Missatge por qwertyui Dj 30 Maig - 22:07

i quina es la teva pagina per els ejercisis confused
Anonymous
qwertyui
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Com estar ''cachas''? El 70% de les noies volen un tio musculat Empty Re: Com estar ''cachas''? El 70% de les noies volen un tio musculat

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum