Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No aconsegueixo possar-me el tampax

2 participantes

No aconsegueixo possar-me el tampax Empty No aconsegueixo possar-me el tampax

Missatge por iknelwfk Dj 6 Jun - 22:02

Noies!
Dissabte haig d'anar a la platja amb els amics i m'ha vingut la regla, i el problema es que no aconsegueixo posar-me el tampax. Aquest matí m'ha entrat pero el tenia mal colocat i me l'he tret.
Siusplau Ajudaa! Es unrgent!

Merci!
Anonymous
iknelwfk
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

No aconsegueixo possar-me el tampax Empty Re: No aconsegueixo possar-me el tampax

Missatge por merce23 Dj 6 Jun - 23:38

Quan vagis a posarte'l, t'has de relaxar a tope i pren-te el teu temps, pk si no te'ñ col·locaràs malament, prenteu amb calma, relaxa't i entrarà i te'l col·locaràs bé Smile Ja veuràs k és lo millor del món pk no notes res
merce23
merce23

Nombre de missatges : 23
Punts : 8577
Reputació : 5
Data d'inscripció : 02/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

No aconsegueixo possar-me el tampax Empty Re: No aconsegueixo possar-me el tampax

Missatge por elenaa Ds 8 Jun - 17:03

Ostres jo també tinc el mateix problema, el que passa que em fa moltissima por de posar-me'l malament o fer-me mal, o inclús perdre la virginitat. Una amiga em va dir que li va preguntar al seu metge, ja que, ella juga a basquet i clar per jugar-hi era molt més comode posar-se el tampax, i li va dir el metge que no perderia pas la virginitat, però es que em fa moltíssima por! :S
elenaa
elenaa

Nombre de missatges : 13
Punts : 8431
Reputació : 1
Data d'inscripció : 31/05/2013
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum