Noia celosa de mi
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Noia celosa de mi
Hola, em dic cristina.
Com cada any quan estem apunt de acabar el curs, fem un treball de sintesis. Jo encara no tenia grup a la classe ja m'ho havia preguntat un altre grup pero jo els i havia dit que mo pensaria,pero despres m'ho vam preguntar unes altres noies, que si voliar anar amb elles. I jo els i vaig dir que si aniria amb elles. Total que una d'aquestes noies que ara estic fent el treball amb ella em vols fer fora del grup. I no sabia com dirmo que em va dir una mentida.Jo el dia seguent havia quedat amb les del grup per anar a la piscina i ja vaig aprofitar per preguntar-lis si era veritat. Pero em van dir que no. Aquell mateix dia una de les del grup em vadir que els i havia dit aquesta nena que tenia gelos de mi perque que jo le deixava de vanda per anarme em unes altres amigues. I avui em parlat d'aquest problema.I ja sa solucionat. Pero ara tinc por que me sapari de les meves amigues, una altre cop. Que faig si o torna a intentar?
Com cada any quan estem apunt de acabar el curs, fem un treball de sintesis. Jo encara no tenia grup a la classe ja m'ho havia preguntat un altre grup pero jo els i havia dit que mo pensaria,pero despres m'ho vam preguntar unes altres noies, que si voliar anar amb elles. I jo els i vaig dir que si aniria amb elles. Total que una d'aquestes noies que ara estic fent el treball amb ella em vols fer fora del grup. I no sabia com dirmo que em va dir una mentida.Jo el dia seguent havia quedat amb les del grup per anar a la piscina i ja vaig aprofitar per preguntar-lis si era veritat. Pero em van dir que no. Aquell mateix dia una de les del grup em vadir que els i havia dit aquesta nena que tenia gelos de mi perque que jo le deixava de vanda per anarme em unes altres amigues. I avui em parlat d'aquest problema.I ja sa solucionat. Pero ara tinc por que me sapari de les meves amigues, una altre cop. Que faig si o torna a intentar?
cristina13- Nombre de missatges : 20
Punts : 8569
Reputació : 0
Data d'inscripció : 31/03/2013
Ubicació : Manresa
Re: Noia celosa de mi
casescu va amb qi vol, si es vol seperar del gru, deu tindre els seus raonaments, tu no hi pots fer res, i si es la teva amiga, tinguei una miqeta mes de confiansa
Alba Alsina1999- Nombre de missatges : 146
Punts : 8943
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Ubicació : Girona
Gracies. Pero pero no es aixi, ella amb vol treure a mi del grup perque esta gelosa, perque em fan mes cas a mi que a ella.
parla amb ella, estigues una miqeta amb ella perqe no es senti tan marginada, jo et dic tot aixo perqe se com se seunt quan algu no et vol i les altres son unes "perrito faldero" i em deixen marginada.
putser si parlesis amb ella o pasesis una mica mes temps amb ella tu agrairia bastant perqe es deu sentir marginada.
Esperu qe et vagi be
putser si parlesis amb ella o pasesis una mica mes temps amb ella tu agrairia bastant perqe es deu sentir marginada.
Esperu qe et vagi be
A val gracies!!
Darres i molta sort guapa i pensa qe si fa ixo de ser pierqe te l'autostima vaixa
Jo els contaria a les teves amigues que et vol treure del grup i que si fa o diu coses en contra teu no se la creguin. També intentaria parlar amb ella amistosament i fer coses perque li caiguis millor.
Molta sort!!
Molta sort!!
lolita flores- Nombre de missatges : 13
Punts : 8420
Reputació : 9
Data d'inscripció : 02/06/2013