Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Soc especial perell o com les demes?

2 participantes

Soc especial perell o com les demes? Empty Soc especial perell o com les demes?

Missatge por Coldcoff Dc 19 Jun - 23:51

Fa unes setmanes vaig coneixer un noi per un xat. El primer dia qe vam parlar vaig notar molta quimica i en els dies seguents va passar el mateix fins qe una noia em que deia sempre que semblavem novios va dir que era igual amb totes. Aleshores jo li vaig dir que m'havien dit aixo pero de bon rollo. Ell va dir que el que passaes que es un noi molt carinyos pero que els seus sentiments no els sabem. Jo em vaig refredar i vaig sudar d'ell per no enamorarme pero ell em seguia tirant canya i cridant la meva atencio. Al cap d'uns dies cam qedar i tot i pensava que ens liariem nomes cam parlar com a amics. En poc tornare a quedar amb ell pero no se si vol alguna cosa seria o anar de lio. Que penseu? Li agrado o nomes soc una mes?
Anonymous
Coldcoff
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Soc especial perell o com les demes? Empty Re: Soc especial perell o com les demes?

Missatge por Alba Alsina1999 Dj 20 Jun - 10:08

Jo crec qe si u fa am totes es perqe por un liu, crec
Alba Alsina1999
Alba Alsina1999

Nombre de missatges : 146
Punts : 8943
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Soc especial perell o com les demes? Empty Re: Soc especial perell o com les demes?

Missatge por lolita flores Dj 20 Jun - 14:57

A mi em sembla que vol anar de lio amb tu, però pot ser que li agradis. Jo si fos tu li seguiria el rollo i si tu vols lio doncs anau de lio i si vols una relació o res, parles amb ell i li dius que tu vols anar en serio i que si ell no vol ho dexeu.
MOLTA SORT!!! Very Happy
lolita flores
lolita flores

Nombre de missatges : 13
Punts : 8420
Reputació : 9
Data d'inscripció : 02/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt