SOS!! L'amor!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
SOS!! L'amor!!
Hola! Mireu, tinc un problema. Estic enamorada de un amic meu i fins ara creia que ell també senti alguna cosa per mi, però fa poc va començar a sortir amb una noia. Ara ja no sé que fer, alguna vegada he pensat en omplir-me de valor i dir-li però després penso: i si ell no sent el mateix deixarem de ser amics? Ja no hi haurà la mateixa connexió? No ho sé i necessito ajuda!!
asdfghjk- Invitat
Re: SOS!! L'amor!!
Jo si fos tu li diria que li vols contar una cosa, pero que per molt que no li agradi que no deixi de ser amic teu i que et trati igual, i li contes. Si no t'atraveixes a dir-li l'unic que pots fer es intentar treu-te'l del cap i mirar altres nois.
Moltiiiiiiisima sort!!!
Moltiiiiiiisima sort!!!
lolita flores- Nombre de missatges : 13
Punts : 8420
Reputació : 9
Data d'inscripció : 02/06/2013
Jo si fos tu li diria, jo també e pasat per algo semblant, jo no em vaig atrevir a dir-li,pero un dia un amic seu em va dir que ell anava per mi.Pero que ell no satrevia a dir-m'ho per si espetllava la nostra amistat. Pero saps que ara despres de tot aixo seguim com els millors amics. Tranquila. Pero jo de tu li diria. Digali que l'estimes, pero sense trenca la vostra ni la seva relacio em la seva parella. Tambe diagali que vols conserva la seva amistat.
cristina13- Nombre de missatges : 20
Punts : 8569
Reputació : 0
Data d'inscripció : 31/03/2013
Ubicació : Manresa
ki no arrisca, no pisca. El no ja el tens, has d anar a pel sí
merce23- Nombre de missatges : 23
Punts : 8577
Reputació : 5
Data d'inscripció : 02/04/2013
jo tinc el mateix problema pero jo se a qi estima, una amiga meva, jo no els i dire per res
Alba Alsina1999- Nombre de missatges : 146
Punts : 8943
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Ubicació : Girona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum