Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tenc una auténtica melena al xoxo... Help me!

2 participantes

Tenc una auténtica melena al xoxo... Help me! Empty Tenc una auténtica melena al xoxo... Help me!

Missatge por lafezi Dj 30 Maig - 15:01

Noies, tinc un prublema enorme... No se si a moltes de vusaltres us passará, pero tenc una autentica melena al xoxo, tenc més de 10cm de llarg el pel de allá abaix i ja nose que fer, soc una noia molt peluda, pero esque aixo me esta asustant molt Shocked és normal tenir-lo tan llarg?

Ara ve l'istiu i tenc molta por a dur banyadors perque sem sortirá tot... Depilar-se? Visc amb el meu pare, hi hem fa un poc de vergonya demanar-li...

Ajuda please! N'estic cansada de no ser com les altres noies i dur uns pantalons a dalt del bikini! Embarassed
Anonymous
lafezi
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Tenc una auténtica melena al xoxo... Help me! Empty Re: Tenc una auténtica melena al xoxo... Help me!

Missatge por Ester Garcia Dj 30 Maig - 19:18

flower
Solució ? Depila't , demana-li al teu pare sense por , a part , es el teu PARE!

Sort Guapa! flower
Ester Garcia
Ester Garcia

Nombre de missatges : 1
Punts : 8389
Reputació : 0
Data d'inscripció : 30/05/2013
Ubicació : Mollerussa

Tornar a dalt Ir abajo

Tenc una auténtica melena al xoxo... Help me! Empty Re: Tenc una auténtica melena al xoxo... Help me!

Missatge por Nurieta98 Dj 30 Maig - 20:48

Hola! Si et fa cosa parlar-ho amb el teu pare, parla-ho amb una noia de la teva familia. A més no fa falta demanar ajuda, fes-ho amb cutxilla.
Sort! Very Happy
Nurieta98
Nurieta98

Nombre de missatges : 1
Punts : 8389
Reputació : 0
Data d'inscripció : 30/05/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum