Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

L'edat per a tenir nòvio?

5 participantes

Ir abajo

L'edat per a tenir nòvio? Empty L'edat per a tenir nòvio?

Missatge por Lali Dt 2 Abr - 21:08

Hola!
Bé, sé que aquest tema pot semblar una tonteria, però... quina és l' edat per a tenir nòvio, i tot plegat? És que, més d'un company meu de la meva classe ja ha tingut 2 o 3 nòvios/es (com amínim) i jo no n'he tingut mai cap. I això, a vegades, "m'inquieta", per dir-ho així... no sé... El que passa és que sóc una marginada social? Question Shocked
PD: Tinc 14 anys
Lali
Lali

Nombre de missatges : 6
Punts : 8138
Reputació : 2
Data d'inscripció : 31/03/2013

Tornar a dalt Ir abajo

L'edat per a tenir nòvio? Empty Re: L'edat per a tenir nòvio?

Missatge por Idoia_00;) Dt 2 Abr - 21:18

Jo tinc 13 anys i he tingut 4 novios i 5 lios...per donarte algun exemple;P Pero esque jo crec que això depen de cada persona i les seves amistats també. Si ets una persona oberta i llançada el més probable es que tinguis mes relacions, si ets tímida i tancada en tindras menys o no en tindras, per dirte alguna cosa l'edat podrien ser a partir dlels 12-14, pero si et dic la veritat depen del tipus de cada persona. MOlta soort:DD
Petttons:) JV
Idoia_00;)
Idoia_00;)

Nombre de missatges : 6
Punts : 8138
Reputació : 1
Data d'inscripció : 31/03/2013

Tornar a dalt Ir abajo

L'edat per a tenir nòvio? Empty Re: L'edat per a tenir nòvio?

Missatge por emartinez Dg 7 Abr - 23:54

No et preocupis per l'edat. Jo en tinc 15 i encara no he tingut cap relació, tot i que hai de dir que també sóc una mica tímid. Per donar-te un exemple, ni mon germà ni ma germana (els dos majors d'edat) no han tingut mai cap parella i no per això són uns marginats, al contrari, són ben feliços amb els seus amics i amigues! Lo més important són les amistats i, si algun dia et trobes amb el teu amor, benvingut sigui!
emartinez
emartinez

Nombre de missatges : 23
Punts : 8210
Reputació : 6
Data d'inscripció : 31/03/2013
Edad : 26
Ubicació : Lleida

Tornar a dalt Ir abajo

L'edat per a tenir nòvio? Empty Re: L'edat per a tenir nòvio?

Missatge por Alba Alsina1999 Dl 8 Abr - 7:16

No et preocupis, no vusquis aquella persona per liarte, ja la truberas quan menys tus esperis. Sort...
Alba Alsina1999
Alba Alsina1999

Nombre de missatges : 146
Punts : 8547
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Edad : 24
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

L'edat per a tenir nòvio? Empty Re: L'edat per a tenir nòvio?

Missatge por anneta Dt 9 Abr - 19:27

No hi ha una edat estricte per tenir nòvio cadascú en té quan pot/vol/livedegust..... etc
No busquis desesperadament un nòvio per no ser la que no en té perquè tard o d'hora te'n penediràs. Razz
anneta
anneta

Nombre de missatges : 2
Punts : 8115
Reputació : 0
Data d'inscripció : 01/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

L'edat per a tenir nòvio? Empty Re: L'edat per a tenir nòvio?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum