Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S.

Ir abajo

La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S. Empty La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S.

Missatge por desperh Dj 30 Maig - 14:55

Tenc un problema una mica greu, la meva novia m'ha dit per fer-ho avui, pero el problema es que jo sé que ella té la regla, no m'atrevesc a dir-li que no, perqué es un dia que podem els dos i que no ens pillaran. Peró que faig Si ella te la regla?
Hem quedare amb el penis ple de sang? Surtirá sang? Li fará més mal o menys mal?

Tenc moltes preguntes, ajuda perfavor!
Anonymous
desperh
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S. Empty lolita flores

Missatge por l.flores Dj 30 Maig - 17:01

Inventat una excusa, per no quedar amb ella o convida un amic teu aixi no tendreu intimitat per fer-ho. I quan ja no la tengui, dius per quedar, aixi no es pensara que passes d'ella. Smile
Anonymous
l.flores
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S. Empty Te la deixa plena de sang

Missatge por noiiiii Dj 30 Maig - 17:06

Hola, me sap greu haver-te de respondre aixo però a mi la meva novia , no em va dir que tenia la regla i mentres o feiem li va començar a sortir sang de la vulva i em pensava que li havia fet mal, pero era la regla, i la varitat... es que fa molt de fastic :S
Anonymous
noiiiii
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S. Empty Re: La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S.

Missatge por lolita flores Dg 2 Jun - 17:43

Inventat una excusa, per no quedar amb ella o convida un amic teu aixi no tendreu intimitat per fer-ho. I quan ja no la tengui, dius per quedar, aixi no es pensara que passes d'ella. Smile
lolita flores
lolita flores

Nombre de missatges : 13
Punts : 8022
Reputació : 9
Data d'inscripció : 02/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S. Empty me liat amb un que te novia!

Missatge por asdfj Dg 23 Jun - 13:37

Bueno pues que com diu el titol.. Me liat amb un que te novia. La cosa es que magrada molt aquest noi, i ell es volia liar amb mi, i doncs com que magrada tan ho vaig fer i ens vam liar. El problema es que te novia! Que faigg? Segueixo liantme amb ell i quedant amb ell o que faigg? Ajudaaaaa siusplau! Recordeu que magrada molt aquest noi...:S
Graciesss<3
Anonymous
asdfj
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S. Empty El de dalt, ets tonto?

Missatge por etstonto Dg 23 Jun - 14:49

Per el de dalt, mira noi, nose si veus que no es el teu tema, jo personalment aqui no et contestare, crea un altre tema.... A les normes del forum possa que no pots invadir els temes dels altres...
Anonymous
etstonto
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum