Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

relat erotic, acampada amb la classe

Ir abajo

relat erotic, acampada amb la classe Empty relat erotic, acampada amb la classe

Missatge por anneta Dg 7 Abr - 12:00

Estavem d'acampada amb tota la classe, deuriem ser uns 60 o així. Era de nit i tots havíem begut una mica, per no dir molt, mentre els professors dormien.
Tot i així la gent ja havia anat desfilant cap a les tendes, a dormir, a enrollar-se... De cop el típic noi que està tan bo de la classe: rosset, ulls blaus enamoradors, cos OMG OMG! se'm va apropar i em va dir si l'acompanyava. jO, obviament, ho vaig fer.

Em va acompanyar cap al cotxe 4x4 del professor de plàstica que tenia aparcat uns metres del lloc on acampavem i ens hi vam colar Ç(ell havia robat les claus). Ens vasm asseure als seients de darrere i vam començar a parlar. Ell anava jugant amb els meus cabells em tocava la cama amunt i avall i em mirava amb aquells ulls que pffff enamoraven. Finalment se'm va llençar (per fi!) i ens vam liar com mai ens haviem liat, ell em fotia la llengua fins al paladar i jo li menjava la boca d'una manera... com si mai n'hagués provat una. Ens vam treure la roba ràpidament, estavem supercalents. Quan el vaig veure despullat, amb aquell membre tan gros i aquella tableta tan marcada el meu cony es va humitejar. I quan ell em va veure despullada amb els meus pits prominents de talla 100 la polla es va posar molt dura.

em va començar grapejar els pits, els llepava, els mossegava i els meus mugrons es posaven ben ben durs. em vaig posar la seva polla a la boca i cada vegada que xuclava notava com tot ell tremolava de plaer, sospirava i encara se li posava més dura. Després em vaig asseure amb les cames obertes i ell va començar a jugar amb els pels del cony, de tant en tant passava un ditet pel cony que em feia gemegar. Finalment va posar la llengua sobre el meu clítoris i el va llepar mentre feia rodonetes i més tard me'l va posar al forat del cony. Jo començava a notar una sensació de plaer dins meu que no me l'acabava.

Li vaig dir que ho volia fer.Em vaig posar sota seu i Sense esperar resposta vaig agafar un condó i li vaig posar amb la boca i el vaig llepar desde la polla fins a la boca per tornar-me a liar amb ell. Mentre estavem juganta mb les nostres llengües. me la va posar a dins... Ell em va ofegar un primer crit fent-me un gran morreo.

Ell va anar marcant el ritme, cada vegada més ràpid... tots dos gemegavem cada vegada que la velocitat augmentava... i... finalment un crit per part de tots dos, ben fort... l'orgasme.

Ens vam aixecar del cotxe i vam veure la nostra correguda... però comq ue era el profe de pla`stica... ho vam deixar tal i com estava... que se jodiera! Smile

Digueuq uè us sembla? potser hi haura segona part
anneta
anneta

Nombre de missatges : 2
Punts : 8117
Reputació : 0
Data d'inscripció : 01/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

relat erotic, acampada amb la classe Empty Re: relat erotic, acampada amb la classe

Missatge por happyday Dj 25 Abr - 16:12

M'encanta el teu relat, está molt bé! Hauries de fer una segona part!

M'ha possat una mica he ? :$
Anonymous
happyday
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

relat erotic, acampada amb la classe Empty Re: relat erotic, acampada amb la classe

Missatge por ssssssss Dj 25 Abr - 16:13

estaaa força bee!

Ma posat calent!
Anonymous
ssssssss
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

relat erotic, acampada amb la classe Empty Re: relat erotic, acampada amb la classe

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum