Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

M'agrada el meu millor amic pero ell te novia

2 participantes

Ir abajo

M'agrada el meu millor amic pero ell te novia Empty M'agrada el meu millor amic pero ell te novia

Missatge por flakah Dl 29 Abr - 17:25

Magrada un noi k es el meu millor amic sempre parlo amb ell de toot tema. Fins i tot de sexa. Pero t novia k pu c ferrr????
[list][*]
flakah
flakah

Nombre de missatges : 4
Punts : 8093
Reputació : 2
Data d'inscripció : 28/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada el meu millor amic pero ell te novia Empty Re: M'agrada el meu millor amic pero ell te novia

Missatge por _Meri_ Dl 29 Abr - 23:16

Sobretot aclarar-te del ke vols amb ell. Encara ke us explikeu tot (sigui el tema ke sigui, fins i tot com has dit, sexe) es normal entre millors amics, vol dir ke confieu mutuament un de l altre. Pero de vegades entre millors amics confonem els sentiments. Si estas segura de k estas enamorada exlica-li el ke sents... pero vigila amb la novia Wink
_Meri_
_Meri_

Nombre de missatges : 41
Punts : 8259
Reputació : 0
Data d'inscripció : 31/03/2013
Edad : 24

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada el meu millor amic pero ell te novia Empty Re: M'agrada el meu millor amic pero ell te novia

Missatge por _Meri_ Dl 29 Abr - 23:19

Espero haver-me explicat be i haver-te ajudat amb el missatge anterior Very Happy

Sort guapa!
_Meri_
_Meri_

Nombre de missatges : 41
Punts : 8259
Reputació : 0
Data d'inscripció : 31/03/2013
Edad : 24

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada el meu millor amic pero ell te novia Empty Re: M'agrada el meu millor amic pero ell te novia

Missatge por flakah Dt 30 Abr - 0:03

Grasies ell ya sap k magrada i crec k tambe li agradu pero diu que noem vol perdre com a amiga :/
flakah
flakah

Nombre de missatges : 4
Punts : 8093
Reputació : 2
Data d'inscripció : 28/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada el meu millor amic pero ell te novia Empty Re: M'agrada el meu millor amic pero ell te novia

Missatge por flakah Dt 30 Abr - 0:07

Grasies ell ya sap k magrada i crec k tambe li agradu pero diu que noem vol perdre com a amiga :/
flakah
flakah

Nombre de missatges : 4
Punts : 8093
Reputació : 2
Data d'inscripció : 28/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada el meu millor amic pero ell te novia Empty Re: M'agrada el meu millor amic pero ell te novia

Missatge por _Meri_ Dt 30 Abr - 17:19

ja, és molt normal. trieu el ke volgueu ser, jo crec ke us estimareu molt de totes maneres I love you
_Meri_
_Meri_

Nombre de missatges : 41
Punts : 8259
Reputació : 0
Data d'inscripció : 31/03/2013
Edad : 24

Tornar a dalt Ir abajo

M'agrada el meu millor amic pero ell te novia Empty Re: M'agrada el meu millor amic pero ell te novia

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum