Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ara ell te novia...

Ir abajo

Ara ell te novia... Empty Ara ell te novia...

Missatge por ari99abc Dl 22 Abr - 18:41

Ens coneixem des de fa 5 anys i nomes ens veiem els estius. I l'estiu pasat ell va començar a tirar-me la canya, pero resulta que acavaba de tallar am la seva novia ( i per aixo pensavA que només em feia aixo per oblidar-la). Quan va acabar l'estiu el vaig obrir pel facebook, i vam tenir una conversa tan friki que no le volgut obrir mes. I llavors al gener va comensar a sortir am una (ho se pel facebook, per fotos...). Pero fins ahir feia moltissim que no penjaven fotos i em vaig comensar a fer ilusions de que potser avien tallat, i inclus havia pensat en obrir-lo, pero ahir justament estava am una amiga, li volia ensenyar una cosa del facebook i al obrir-lo em surt una foto d'ells dos tota plena de comentaris: quina bona parella, k monos..., oishh... que bonic que es l'amor.... i aixo em va fer una rabia! I pensar que aquet estiu l'haig de tornar a veure... i que putser estar am la seva novia...
Creieu que en realitat sentia algu per a mi?
Que farieu?
PD: ell te 17 i jo 14!!!
ari99abc
ari99abc

Nombre de missatges : 1
Punts : 8094
Reputació : 0
Data d'inscripció : 22/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Ara ell te novia... Empty Re: Ara ell te novia...

Missatge por laureta9 Dl 22 Abr - 18:51

Perdona, pero ho veig molt cru. Crec que només et va tirar la canya perquè acabava de tallar amb la novia, i quan en va trobar una altra et va deixar tirada osigui que tia busqueten un altre Very Happy
Pero no et desanimis n'hi ha un munt de tios al moon.
bounce
Anonymous
laureta9
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ara ell te novia... Empty Re: Ara ell te novia...

Missatge por laureta9 Dl 22 Abr - 18:53

a per cert això de ell té 17 anys i jo 14, esta ja bastant vist a l'ultim post sigueu més originals Wink lol!
Anonymous
laureta9
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ara ell te novia... Empty Re: Ara ell te novia...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum