Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

que et surti sang després de masturbarse

2 participantes

Ir abajo

que et surti sang després de masturbarse Empty que et surti sang després de masturbarse

Missatge por Marteta99 Dt 31 Des - 16:24

Hola! Soc una noia de 14 anys, fa poc que m'he començat a masturba cuan estic cachonda, pero 2 dies seguits a les calçes tenia sang, i no estaba amb la regla. Em podrieu ajudar? Estic preocupada. ):
Anonymous
Marteta99
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

que et surti sang després de masturbarse Empty Re: que et surti sang després de masturbarse

Missatge por oskar1999 Dc 1 Gen - 15:37

Jo es que no en tinc ni idea perque soc un tio i tal, pero aixo a musica...?aqui ningu contesta res o que?:')
oskar1999
oskar1999

Nombre de missatges : 4
Punts : 7583
Reputació : 0
Data d'inscripció : 31/12/2013
Edad : 24
Ubicació : Mollerussa

Tornar a dalt Ir abajo

que et surti sang després de masturbarse Empty Re: que et surti sang després de masturbarse

Missatge por pimp Dv 2 Gen - 5:24

Jo tambe soc un tio, pro per el qie tinc entes (ara ja nobet servira de res pro buenlnper sentirme util..) es qke en aquell moment et va venir la regla o et bas ficar algo o amb la ungla et vas diger de fer un tall o algo aixi, espero qie estiguis on estiguis la teva vida sigui bonoca
pimp
pimp

Nombre de missatges : 49
Punts : 6981
Reputació : -1
Data d'inscripció : 02/01/2015
Edad : 25
Ubicació : catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

que et surti sang després de masturbarse Empty Re: que et surti sang després de masturbarse

Missatge por pimp Dv 2 Gen - 5:24

Bonica**
pimp
pimp

Nombre de missatges : 49
Punts : 6981
Reputació : -1
Data d'inscripció : 02/01/2015
Edad : 25
Ubicació : catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

que et surti sang després de masturbarse Empty Re: que et surti sang després de masturbarse

Missatge por pimp Dv 2 Gen - 5:25

Bueno per* pff crec que nn sentendra res jaja
pimp
pimp

Nombre de missatges : 49
Punts : 6981
Reputació : -1
Data d'inscripció : 02/01/2015
Edad : 25
Ubicació : catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

que et surti sang després de masturbarse Empty Re: que et surti sang després de masturbarse

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum