La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S.
Pàgina 1 de 1
La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S.
Tenc un problema una mica greu, la meva novia m'ha dit per fer-ho avui, pero el problema es que jo sé que ella té la regla, no m'atrevesc a dir-li que no, perqué es un dia que podem els dos i que no ens pillaran. Peró que faig Si ella te la regla?
Hem quedare amb el penis ple de sang? Surtirá sang? Li fará més mal o menys mal?
Tenc moltes preguntes, ajuda perfavor!
Hem quedare amb el penis ple de sang? Surtirá sang? Li fará més mal o menys mal?
Tenc moltes preguntes, ajuda perfavor!
desperh- Invitat
lolita flores
Inventat una excusa, per no quedar amb ella o convida un amic teu aixi no tendreu intimitat per fer-ho. I quan ja no la tengui, dius per quedar, aixi no es pensara que passes d'ella.
l.flores- Invitat
Te la deixa plena de sang
Hola, me sap greu haver-te de respondre aixo però a mi la meva novia , no em va dir que tenia la regla i mentres o feiem li va començar a sortir sang de la vulva i em pensava que li havia fet mal, pero era la regla, i la varitat... es que fa molt de fastic :S
noiiiii- Invitat
Re: La meva novia vol tenir sexe, pero jo se que te la regla! S.O.S.
Inventat una excusa, per no quedar amb ella o convida un amic teu aixi no tendreu intimitat per fer-ho. I quan ja no la tengui, dius per quedar, aixi no es pensara que passes d'ella. Smile
lolita flores- Nombre de missatges : 13
Punts : 8420
Reputació : 9
Data d'inscripció : 02/06/2013
me liat amb un que te novia!
Bueno pues que com diu el titol.. Me liat amb un que te novia. La cosa es que magrada molt aquest noi, i ell es volia liar amb mi, i doncs com que magrada tan ho vaig fer i ens vam liar. El problema es que te novia! Que faigg? Segueixo liantme amb ell i quedant amb ell o que faigg? Ajudaaaaa siusplau! Recordeu que magrada molt aquest noi...:S
Graciesss<3
Graciesss<3
asdfj- Invitat
El de dalt, ets tonto?
Per el de dalt, mira noi, nose si veus que no es el teu tema, jo personalment aqui no et contestare, crea un altre tema.... A les normes del forum possa que no pots invadir els temes dels altres...
etstonto- Invitat