L'edat per a tenir nòvio?
5 participantes
Pàgina 1 de 1
L'edat per a tenir nòvio?
Hola!
Bé, sé que aquest tema pot semblar una tonteria, però... quina és l' edat per a tenir nòvio, i tot plegat? És que, més d'un company meu de la meva classe ja ha tingut 2 o 3 nòvios/es (com amínim) i jo no n'he tingut mai cap. I això, a vegades, "m'inquieta", per dir-ho així... no sé... El que passa és que sóc una marginada social?
PD: Tinc 14 anys
Bé, sé que aquest tema pot semblar una tonteria, però... quina és l' edat per a tenir nòvio, i tot plegat? És que, més d'un company meu de la meva classe ja ha tingut 2 o 3 nòvios/es (com amínim) i jo no n'he tingut mai cap. I això, a vegades, "m'inquieta", per dir-ho així... no sé... El que passa és que sóc una marginada social?
PD: Tinc 14 anys
Lali- Nombre de missatges : 6
Punts : 8534
Reputació : 2
Data d'inscripció : 31/03/2013
Re: L'edat per a tenir nòvio?
Jo tinc 13 anys i he tingut 4 novios i 5 lios...per donarte algun exemple;P Pero esque jo crec que això depen de cada persona i les seves amistats també. Si ets una persona oberta i llançada el més probable es que tinguis mes relacions, si ets tímida i tancada en tindras menys o no en tindras, per dirte alguna cosa l'edat podrien ser a partir dlels 12-14, pero si et dic la veritat depen del tipus de cada persona. MOlta soort:DD
Petttons:) JV
Petttons:) JV
Idoia_00;)- Nombre de missatges : 6
Punts : 8534
Reputació : 1
No et preocupis per l'edat. Jo en tinc 15 i encara no he tingut cap relació, tot i que hai de dir que també sóc una mica tímid. Per donar-te un exemple, ni mon germà ni ma germana (els dos majors d'edat) no han tingut mai cap parella i no per això són uns marginats, al contrari, són ben feliços amb els seus amics i amigues! Lo més important són les amistats i, si algun dia et trobes amb el teu amor, benvingut sigui!
emartinez- Nombre de missatges : 23
Punts : 8606
Reputació : 6
Ubicació : Lleida
No et preocupis, no vusquis aquella persona per liarte, ja la truberas quan menys tus esperis. Sort...
Alba Alsina1999- Nombre de missatges : 146
Punts : 8943
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Ubicació : Girona
No hi ha una edat estricte per tenir nòvio cadascú en té quan pot/vol/livedegust..... etc
No busquis desesperadament un nòvio per no ser la que no en té perquè tard o d'hora te'n penediràs.
No busquis desesperadament un nòvio per no ser la que no en té perquè tard o d'hora te'n penediràs.
anneta- Nombre de missatges : 2
Punts : 8511
Reputació : 0
Data d'inscripció : 01/04/2013