AJUDA SISPLAU!
2 participantes
Pàgina 1 de 1
AJUDA SISPLAU!
Hola a totes (i tots)!
L'any passat vaig conèixer un noi i ens vam fer millors amics. A mi hem va començar a agradar i jo a ell també. I bueno, hem va demanar sortir i jo (TONTA DE MI) nose, hem van agafar molts dubtes i li vaig dir que no. Ens vam distanciar moltíssim i fins ara nos havíem tornat a parlar.. Ara comencem a ser amics un altre cop tot i que casi no sabem que dirnos.. Jo crec que hem torna a agradar i nose que fer!!
Estic molt confusa, ajuda siusplau!!! A més a més crec que a ell li agrada una altra noia, no ho se..
Si us ha passat o teniu un consell doneu-me'l!
MERCI!
L'any passat vaig conèixer un noi i ens vam fer millors amics. A mi hem va començar a agradar i jo a ell també. I bueno, hem va demanar sortir i jo (TONTA DE MI) nose, hem van agafar molts dubtes i li vaig dir que no. Ens vam distanciar moltíssim i fins ara nos havíem tornat a parlar.. Ara comencem a ser amics un altre cop tot i que casi no sabem que dirnos.. Jo crec que hem torna a agradar i nose que fer!!
Estic molt confusa, ajuda siusplau!!! A més a més crec que a ell li agrada una altra noia, no ho se..
Si us ha passat o teniu un consell doneu-me'l!
MERCI!
Anonima- Invitat
Re: AJUDA SISPLAU!
A mi em va passar... Em va demanar liu i li vaig di que no perquè una meva amiga li agradava i no volia que s'enfades. El cap d'un any també mes o menys ens vam tornar a xerrar i jo vaig sentir que encara m'agradava. Li vaig demanar avera si estava amb una i això.. i em va dir que no. Aixi que t'aconsello que li treguis el tema ni que sigui pel facebook com vaig fer jo. Jo els hi vaig explicar als meus amics que m'agradava i li van dir i ens vam liar. Espero que et serveixi... sisplau passat i ajudam a la publicació que he fet jo: Que farieu en la meva situacio?
Gràcies!
Gràcies!
paulii- Invitat
Dígali el k sents, treu el tem, les coses s'han de parlar
merce23- Nombre de missatges : 23
Punts : 8577
Reputació : 5
Data d'inscripció : 02/04/2013
si ets mol vargonyosa fes que et miri i et faci un somriure agradable
Alba Alsina1999- Nombre de missatges : 146
Punts : 8943
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Ubicació : Girona
Gràcies
Gracies a totes,Encara no se que fer pero que surti el que surti..
enfi, gracies per respondre i els consells
ALBA
enfi, gracies per respondre i els consells
ALBA
Anónima- Invitat