Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

3 participantes

Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por Anonimaa Dg 21 Abr - 16:13

M'agrada un noi que fa 2n de Batx va al mateix insti que jo, i jo vaig a 3r d'ESO. Fa mes o menys 3 anys que ens coneixem, però aquest curs m'he adonat que m'encanta. Ell per carnestoltes va estar a punt de liar-se amb una tia de 4t Eso, ell anava mooolt pet i no controlava el que feia, jo aquella nit no hi era (m'ho van explicar), vaig anar amb un altre poble a celebrar-ho amb uns amics. A ell no li agrada aquella noia solament va ser perquè havia vegut molt. Jo no en tinc ni idea si li agrado o no pero varios dies ha fet coses que no son gaire normaletes jaja (ja m'enteneu no?¿ Wink ) Un dia estava (ell) parlant amb una de la seva classe i a la vora erem els de 3r, pero jo estava una mica apartada (no se que feia) ells estaven parlant de discoteques (n'hi ha una que no ens deixen entrar si no tens +16 anys) aleshores em senyala i diu: per exemple ells no hi poden anar (però em va assenyalar justament a mi). Després una dia (això ho va fer per ser agradable) em va convidar a unes xuxes. Després un dia jo estava fent un treball de l'aparell reproductor i em va començar a parlar i tal i em deia que a ell li havia encantat aquest tema i tal. Despres una altra hora estava estudiant o avaçant els deures i em diu: Que encara fas lo de l'aparell reproductor??. Un altre dia a l'hora del pati del menjador estava (jo) fent deures de mates i al meu costat s'assentava una nena de la seva classe, agafa ell i si assenta i l'altra dreta, llavors vam començar a parlar de les carreres universitaries i tal i em va dir: (era igual que tu! jo ho tenia al principi tot molt clar) i després em vaig posar a fer mates i de sobte em diu: t'has equivocat, jo no sabia de que em palaba i em vaig posar hiper-mega-super-vermella, li vaig dir: amb que m'he etivocat (morta de vergonya)? aleshores diu atançanse molt a prop a prop meu (per mirar la llibreta ¬¬ juasjuas!): Com vols que ho sapiga si no ho vec des d'aqui?. Un altre dia vaig anar al bar que hi ha al cole i ell estava allí i em vaig posar a la barra moolt a prop seu i el nen que hi havia al mig va marxar amb 3 o 5 segons, i vam quedar junts, em vaig tornar a posar molt vermella perque ell no parava de mirarme, i la senyora tardava molt aleshores al cap de molt rato vam marxar i aleshores ell va apartar la mirada de mi (uff en tot aquell rato em va estar observant). Tambe hi ha hagut alguna vegada que han vist les meves amigues com em mirava i em somreia. Bueno n'hi ha més pero no hos vull aborrir més, que en penseu tinc oportunitats amb ell? que hauria de fer?¿¿ AJUDA PLIS!!! Very Happy [justify]
Anonymous
Anonimaa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por Alba Alsina1999 Dg 21 Abr - 17:01

crec qe t'estima, quan et parla, segueixli la corrent
Alba Alsina1999
Alba Alsina1999

Nombre de missatges : 146
Punts : 8555
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Edad : 24
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por Anonimaa Dg 21 Abr - 17:06

Gràcies Smile Una cosa creus que hi ha massa diferencia d'edat?
Anonymous
Anonimaa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por Alba Alsina1999 Dg 21 Abr - 17:48

no massa
Alba Alsina1999
Alba Alsina1999

Nombre de missatges : 146
Punts : 8555
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Edad : 24
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por Alba Alsina1999 Dg 21 Abr - 17:49

petons i molta sort qe ell tame testima
Alba Alsina1999
Alba Alsina1999

Nombre de missatges : 146
Punts : 8555
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Edad : 24
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por anònim@ Dg 21 Abr - 20:30

llençat'ii, es molt romantic i mol boniic Embarassed Very Happy encara no ma passat, pero penso qeu si, i conec amigeus que ho han fet i el hi va ve Very Happy
anònim@
anònim@

Nombre de missatges : 5
Punts : 8106
Reputació : 2
Data d'inscripció : 16/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por Anonimaa Dg 21 Abr - 21:42

Moltes gràcies anònim@ espero que tinguis raó Smile jajajja! Espero que tu quan trobis la "teva mitja taronja" et correspongui i sigueu feliços, ojala a mi em pases Wink
Anonymous
Anonimaa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por anònim@ Dl 22 Abr - 19:24

i desitjo que et passi, i a mi tambe Very Happy
anònim@
anònim@

Nombre de missatges : 5
Punts : 8106
Reputació : 2
Data d'inscripció : 16/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por anna_99 Dl 2 Set - 23:46

llençat-hi no tu pensis dos cops , qui no arrisca no guanya. mira jo estic sortin ara mateix am un que te 17 i tambe tinc 14 es del meu càmping i pensava que no es fixaria mai am mi i al final despres de moltes mirades va parlar am mi i li vaig agradar i ara estem superbe, l' edad sols es un numero.. tu pots! anims! Very Happy Wink 
anna_99
anna_99

Nombre de missatges : 4
Punts : 8139
Reputació : 0
Data d'inscripció : 01/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por Alba Alsina1999 Dg 8 Set - 16:28

jo crec que t,as de llançar, diuen "qui no prova no emprenya" tens ell 99'9% de possivilitats, no i perderas res.
moltissima sort
Alba Alsina1999
Alba Alsina1999

Nombre de missatges : 146
Punts : 8555
Reputació : 6
Data d'inscripció : 01/04/2013
Edad : 24
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment) Empty Re: Ell té 17 anys i jo 14 (siusplau ajuda es un moment)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum