Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Consells i experiencies de piercings a la llengua? :$

Consells i experiencies de piercings a la llengua? :$ Empty Consells i experiencies de piercings a la llengua? :$

Missatge por Loren@24 Dc 10 Abr - 20:52

Mire, jo em vull fer un piercing a la llengua, el meu pare va tenir un fa temps, pero el seu dentista li va fer treure. per que li estava destocant la boca (les dents li feien molt mal y es separeben) La meva mare diu que tenint la experiencia dell hauria de ser conscient de el perill que te. Pero jo que soc tossuda crec que es un cas apart y que no hi pasa a tothom. Siusplau responeu-me amb experiencies tant bones com dolentes per demostrar-hi a ma mare que no te res a veure el meu pare en tot aixo i que em deixi fer el piercing! Gracies! (:
Anonymous
Loren@24
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Consells i experiencies de piercings a la llengua? :$ Empty Re: Consells i experiencies de piercings a la llengua? :$

Missatge por Joves Lliures Dg 21 Abr - 14:30

Has de tenir en compte el que li va passar al teu pare, al principi, cuant et fas el pircing fa molt mal i només podrás menjar sopeta... I sobretot, pensa que surt molt de pus, i la llengu et quedara bastant fastigosa durant un temps. No t'has de voler canviar el piercing molt aviat, perque no acabará de curar-se bé.

Petoons!
Joves Lliures
Admin

Nombre de missatges : 85
Punts : 8774
Reputació : 2
Data d'inscripció : 27/03/2013

https://joveslliures.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt