La tenc petita i hem fa vergonya
4 participantes
Pàgina 1 de 1
La tenc petita i hem fa vergonya
Fa uns anys hem vaig canviar de insti, i ara a l'insti que vaig soc molt popular, i m'agrada ser-ho. Jug a futbol 4 vegades a la semana, i tenc la tableta molt marcada, i jo no hem trobu guapu pero les noies i tothom diu que si...
Resumint, que siguent el pivon de l'insti (sona que soc molt cregut, pero en realitat no) tenc la polla de una mida bastant ridícula, al vestuaris sempre intent que ningu hem vegi, i ja han fet força bromes...
Ara tenc novia i hem va dir per fer-ho, seria el meu primer cop, que faig? Hauria de deixar de pensar amb el meu tamany? Esque no es una mida normal, es molt petita...
Ajudeumeee siuuusplou!
Resumint, que siguent el pivon de l'insti (sona que soc molt cregut, pero en realitat no) tenc la polla de una mida bastant ridícula, al vestuaris sempre intent que ningu hem vegi, i ja han fet força bromes...
Ara tenc novia i hem va dir per fer-ho, seria el meu primer cop, que faig? Hauria de deixar de pensar amb el meu tamany? Esque no es una mida normal, es molt petita...
Ajudeumeee siuuusplou!
Nene15- Invitat
Re: La tenc petita i hem fa vergonya
El tamany no importa a l'hora de fer-ho, no hi pensis, has de disfrutar
merce23- Nombre de missatges : 23
Punts : 8577
Reputació : 5
Data d'inscripció : 02/04/2013
ashjk
Mira jo sóc una noia i et dic una cosa, tot aixo k surt a les series i a les pelis de k ens agrada k els nois la tinguin gran es mentida, lo que ens agrada es que ens tractin be i amb carinyo i ja esta, no et preocupis (el meu nòvio la te bastant petita, i a mi no m'importa XD)
bluebloo- Invitat
Jo també la tinc força petita, i la meva novia hem va dir que li agradava més, perque li produia plaer i no li feia mal, que lo gran fa mal, i que a moltes de les seves amigues els hi agrada que sigui petit, perque sinos pateixen
No et preocupis tant va... Ens passa a molts
No et preocupis tant va... Ens passa a molts
tio45- Invitat
Estic d'acord amb tu,jo també sóc una noia, a mi el que m'enamora no és un penis gran, sinó que em tractin bé, amb confiança, carinyo...Pel del primer missatge: Si la noia t'estima de debò li serà igual el tamany del penis.bluebloo escrigué:Mira jo sóc una noia i et dic una cosa, tot aixo k surt a les series i a les pelis de k ens agrada k els nois la tinguin gran es mentida, lo que ens agrada es que ens tractin be i amb carinyo i ja esta, no et preocupis (el meu nòvio la te bastant petita, i a mi no m'importa XD)
miniyara- Nombre de missatges : 3
Punts : 8395
Reputació : 0
Data d'inscripció : 29/05/2013
soc noia Les grans fan mal
Mariona_Mixer~Directioner- Nombre de missatges : 7
Punts : 8403
Data d'inscripció : 02/06/2013
en el meu punt de vista si els nois la tenen petita efectivament que els discriminam per el seu tamany... jo i tots els meus companys o feim...
boyhorse- Nombre de missatges : 2
Punts : 8269
Data d'inscripció : 31/07/2013
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum