Creieu que u estic fen bé?$:
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Creieu que u estic fen bé?$:
Fa 5 dies que el meu noviu u va deixar amb mi...portàvem 5 mesos sortint i estavem moltbe junts, pro portava uns dies rarret. Llavors li vaig començar a preguntar que li passava i em va dir que em volia pro no tant com al principi, ell volia ser lliure i tenir altres lios amb altres noies, pro que volia que fossim molt amics i que ens u contessim casi tot i d'aqui un temps si era possible que ens liessim...Jo li vaig dir que per mi val que u deixessim que io tambe preferia ser mes lliure i no estar patint tant per una relacio, pro que no sabria si em tornaria a liar o surtir amb ell. Quant vam fer 5 mesos coincidia per al dia del seu cumple, i li vaig regalar amb l'ajuda de la seva mara, dos collars amb els noms i la data del dia que vam començar a sortir un per a ell i l'altre per a mi. Quan ho vam deixar em va dir que a ell li agradaria que ens cambiéssim els collars per a portar cadascú el seu nom, pro per l'altra part també u volia per recordar-se'n sempra de mi i el mateix amb unes pulseres amb el nom. Ara que ja no surtim les amigues m'han dit que no l'obrigue pel fb ni res, que si li interesso ja u fara, i jo no u faig per part que sempre m'obri ell com abans en aquestes paraules "Guapa!^^, Amoret;), Feei:), Tonteta^^" i coses aixi, io li parlo normal com abans de sortir pro esque ell tonteja molt amb mi i nose si també feru o no. Als dos dies de deixaru em vaig liar amb un dels seus millors amics, mu va demanar el seu amic i primer li deia que no pro al final que sii...i va el seu amic i li conta al meu ex. El meu ex li va dir a la meva millor amiga que ara es volia liar amb una amiga meva per fotrem i ella li va dir que per aixo no u fes perque u pasaria malamen...Ara ens parlem moltbe i hi ha cops que tontejo amb ell pero nose si el que faig es correcte$: COMENTEU ALGUNA COSA PLIIS:d
Idoia_00;)- Nombre de missatges : 6
Punts : 8534
Reputació : 1
Data d'inscripció : 31/03/2013
Re: Creieu que u estic fen bé?$:
Ostres que fort, pot ser que no vol sortir publicament amb tu o algo... pero et segueix estimant, no ho se, es un poc estrany...
Sort nena!
catalunya lliure! Perons JV
Sort nena!
catalunya lliure! Perons JV
anonima!- Invitat
A mi hem sembla que el que li passa es que et deu trobar guapa i tal i que t'estima nomes com amiga, pero en realidad no esta enamorat de tu, i alomillor tontetja amb tu per despres davant els seus amics ser mes "machote" i tenir una tia menjant de la mà, nose, es la meua opinió avera que diuen els altres!
Petons JV
Petons JV
pepitas- Invitat
Vaja..,el noi es nota qe t'esima,pero putser no vol estar amb tu en públic,i fer-se el dur davant de les seves "amistats",els tius hi ha avegades qe els tens qe fotre canya.
Sigues forta,i no et rallis!
Sigues forta,i no et rallis!
Uala! Això és molt complicat!!!
Jo crec que li agrades, però que per algun motiu,no ho vol dir. Jo crec que, el que li va passar, va ser que es va "precipitar" o alguna cosa així al tallar, i ara li fa com... "corte" demanar-t'ho tant poc temps després... (vaja, és la solució que he trobat jo, però tampoc el conec i no en tinc ni idea...)
Sort!
Jo crec que li agrades, però que per algun motiu,no ho vol dir. Jo crec que, el que li va passar, va ser que es va "precipitar" o alguna cosa així al tallar, i ara li fa com... "corte" demanar-t'ho tant poc temps després... (vaja, és la solució que he trobat jo, però tampoc el conec i no en tinc ni idea...)
Sort!
Lali- Nombre de missatges : 6
Reputació : 2
no siguis tonta, jo li diria que o està amb tu o no està però això de tontejar sol et portarà mals de cap, que s'aclari!! (a no ser que a tu ja t'estigui bé estar de lio)
sort!
sort!
gangstastewart- Nombre de missatges : 9
Punts : 8540
Data d'inscripció : 01/04/2013
Moltissimes Gracias a tots i totes per les respostes:DD Molts PETOOONS(:
Idoia_00;)- Nombre de missatges : 6