Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Que sent per mi? Que faig? Estic confosa, ajudeu-me plis!

Ir abajo

Que sent per mi? Que faig?  Estic confosa, ajudeu-me plis! Empty Que sent per mi? Que faig? Estic confosa, ajudeu-me plis!

Missatge por Laiaa43 Dl 30 Set - 16:15

Mireu, el cas es aquet: a l'escola de musica a la que vaig hi ha un noi que M'ENCANTA, o sigui estic super enamoradissima *__*, ell te un any mes que jo (15). Es dels que sempre estan al seu mon, que quasi sempre que obre la boca es per fer un comentari sarcastic. El primer any no parlavem molt, per no dir gens.Pero l'any passat, d'alguna manera (no se com exactameent) estavem en una aula la meva BFF, ell i jo i la meva amiga va marxar, deixant-nos sols. De repent em va començar a explicar tots els seus problemes, les seves preocupacions, (i jo a ell els meus). Clar, va ser en plan WTF, si aquet tio no parla mai! Pero ens vam passar tot l'any trobant-nos tots dos en una aula i parlant de TOT, o sigui hi ha una confiança absoluta... I no li explica a ningu mes! (ho se perque m'ho ha dit Razz).
Pero hi ha una altra cosa. Quan parlem MAI, es a dir, MAI! em mira als ulls, sempre mira al terra, i parla fluixet. En canvi, quan hi ha una altra persona amb nosaltres esta normal o_O Hem arribat a fer campana a les classes per quedar-nos junts parlant, tenim una especie de canço "nostra" i tot (es una que ell toca amb el piano)... Tres amigues meves diuen que es nota que acabarem junts, pero no se! :S Que penseu? Que sent per mi? Que faig? Per que no em mira mai? Ajuda, plis, i un peto enormee :*
Anonymous
Laiaa43
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Que sent per mi? Que faig?  Estic confosa, ajudeu-me plis! Empty Re: Que sent per mi? Que faig? Estic confosa, ajudeu-me plis!

Missatge por ainarittah Dl 30 Set - 16:56

Jo crec que acabareu junts avere et proposo que esperis una mica de temps i et fixis molt en els sus gestos i aleshores quan estiguis segura li dius que t'agrada aixo si li pots dir d'una manera si et dona vergonya li poes la cançó y aleshores l'agafes i li dius o si no tambe un dia podeu quedar per practicar.. y de fons poseu cançons i poes romantiques i en algun moment segur que hi haura alguna canço en que si ell t'estima et mirara o us mirareu fins i tot us donareu un petó.. Ho dic perque tinc amigues que li han pasat y etstic un 99% que si ell t'estima en alguna canço t'ho dira o si no tambe li pots dir (mes que res es nota que els dos esteu incomodes l'un amb l'altre) Un petó! Like a Star @ heaven
ainarittah
ainarittah

Nombre de missatges : 1
Punts : 7758
Reputació : 0
Data d'inscripció : 30/09/2013
Edad : 24
Ubicació : Reus

http://ask.fm/ainarittah

Tornar a dalt Ir abajo

Que sent per mi? Que faig?  Estic confosa, ajudeu-me plis! Empty Jo crec k algo hi ha....

Missatge por miireia Dl 30 Set - 16:58

Holaa laiaa Smile Jo crec que ell sent algo per tu pero li fa vergonya i potser no ho vol acceptar. Perque si jo fos ell seria normal que mires al terra ja que la vergonya continua estant allà, penso jo que si et mires als ulls s'enamoraria encara mes del que sembla que esta, prova de fer tu el primer pas, pero si a tu no t'agrada disli ben clar d'acord guapaa?? Un petonet i sooort :*
Anonymous
miireia
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Que sent per mi? Que faig?  Estic confosa, ajudeu-me plis! Empty Re: Que sent per mi? Que faig? Estic confosa, ajudeu-me plis!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum