problemes amb l'amor
Pàgina 1 de 1
problemes amb l'amor
Fa poc vaig conéixer a un noi, xo no sentia res per ell, ell va ser el q es va apropar ami, i em deia coses boniques i era molt carinyos, ens portem un any, ell es mes petit, fa poc vem quedar i estavem molt be, m'abraçava, em donava la ma……( no ens vam fer cap petó) i vam contunuar parlant, ara m'agrada i ell comença a passar de mi, ell diu que no, xo per la manera q em parla…… el noto diferent. Tothom diu que esta coladet per mi i fa aixo pq vol cridar la meva atenció xo nse q pensar……… vosaltres que dieu noies?
juju- Invitat
Re: problemes amb l'amor
A mi m'ha passat una cosa semblant, bé m'està passant
Potser no està raro amb tu però com que ara t'agrada (i abans no) et sembla que es porta diferent amb tu... però en realitat no! Si et preocupa molt parla amb ell sobre això! (no sé si m'estic explicant massa bé ). Jo crec que sí que vol que et fixis amb ell!
Si tothom diu que li agrades ... probablement sigui veritat... que no et faci vergonya fer el primer pas, tira't a la piscina!!!
Potser no està raro amb tu però com que ara t'agrada (i abans no) et sembla que es porta diferent amb tu... però en realitat no! Si et preocupa molt parla amb ell sobre això! (no sé si m'estic explicant massa bé ). Jo crec que sí que vol que et fixis amb ell!
Si tothom diu que li agrades ... probablement sigui veritat... que no et faci vergonya fer el primer pas, tira't a la piscina!!!
marteta- Nombre de missatges : 3
Punts : 8240
Reputació : 1
Data d'inscripció : 18/08/2013