Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

problemes amb l'amor

Ir abajo

problemes amb l'amor Empty problemes amb l'amor

Missatge por juju Dl 26 Ago - 14:36

Fa poc vaig conéixer a un noi, xo no sentia res per ell, ell va ser el q es va apropar ami, i em deia coses boniques i era molt carinyos, ens portem un any, ell es mes petit, fa poc vem quedar i estavem molt be, m'abraçava, em donava la ma……( no ens vam fer cap petó) i vam contunuar parlant, ara m'agrada i ell comença a passar de mi, ell diu que no, xo per la manera q em parla…… el noto diferent. Tothom diu que esta coladet per mi i fa aixo pq vol cridar la meva atenció xo nse q pensar……… vosaltres que dieu noies?
Anonymous
juju
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

problemes amb l'amor Empty Re: problemes amb l'amor

Missatge por marteta Dl 26 Ago - 15:29

A mi m'ha passat una cosa semblant, bé m'està passant Smile

Potser no està raro amb tu però com que ara t'agrada (i abans no) et sembla que es porta diferent amb tu... però en realitat no! Si et preocupa molt parla amb ell sobre això! Smile (no sé si m'estic explicant massa bé Razz). Jo crec que sí que vol que et fixis amb ell! Smile

Si tothom diu que li agrades ... probablement sigui veritat... que no et faci vergonya fer el primer pas, tira't a la piscina!!! Smile
marteta
marteta

Nombre de missatges : 3
Punts : 7852
Reputació : 1
Data d'inscripció : 18/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum