Problemes d'amor
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Problemes d'amor
Des de fa uns mesos, m'agrada una noia que és un any més gran que jo i no sé si m'hi he de declarar. Crec que n'estic ben enamorat, però molts cops ho dubto. Com que abans d'altres noies ja m'han tirat carbasses, amb aquesta no tinc por que em digui que no, però no sé què passarà si li dic que m'agrada, si això afectarà la nostra amistat. De fet, aquesta noia m'agrada des del primer moment en que la vai veure. Crec que està clar lo que hai de fer, però necessito que algú m'ho confirmi. De fet (i és estrany) fins i tot tinc por que digui que sí per lo que pot passar si se n'assabenten mons pares, que no ho veurien amb bons ulls. Si algú em pot ajudar, li ho agrairia molt
emartinez- Nombre de missatges : 23
Punts : 8606
Reputació : 6
Data d'inscripció : 31/03/2013
Ubicació : Lleida
Re: Problemes d'amor
Pensa que no tens res a perdre i molt a guanyar, diguili per damunt de tot no vull perdre la teva amistat, creus que podriem ser alguna cosa més? i depèn de la seva cara decideix que fer, no li diguis t'estimo molt o coses així que s'espantarà! ànims noi
gangstastewart- Nombre de missatges : 9
Punts : 8540
Reputació : 1
Data d'inscripció : 01/04/2013
A mi hem sembla que el comentari de adalt ja t'ho ha dit clar, no tens res a perdre, pero alerta que s'asustara si li comenses a dir t'estimo molt i coses aixi... vals? Sort guapu!
anonima_- Invitat
Moltes gràcies als dos per l'ajuda!
Llença't!
No tinguis por per els teus pares, ells tambe hi han passat per tot això. Si et fa cosa de cara a cara digali per whats o pel facebook a vegades ens expressem millor perquè tens mes temps a reflexionar i a raonar les coses... sisplau responeu el grup de noies al missatge: Que farieu en la meva situacio? gràcies..
paulii- Invitat
Sóc nois de quasi 14 anys.
No tens res a perdre, l'edat no importa, as de pensar això, si t'as enamorat, llençat, no tens res de res a perdre.
Sort, no et conec, però sort.
No tens res a perdre, l'edat no importa, as de pensar això, si t'as enamorat, llençat, no tens res de res a perdre.
Sort, no et conec, però sort.
Alba Alsina1999- Nombre de missatges : 146
Punts : 8943
Ubicació : Girona
Voldria afegir un dubte més en lo que m'afecta. Hauria d'esperar o li ho hauria de dir com més aviat millor? És que tinc la sensació que si no li dic el tema encara no s'haurà tancat. També us hai de dir que no estic bojament enamorat d'ella, és com una mena d'amor "racional" que puc controlar, o això crec. Com heu dit alguns, no hi tinc res a perdre, perquè seria absurd que després de dir-li passés de mi, però bé, no sé perquè encara no estic convençut que li u he de dir sí o sí.
Primer aclareix-te si el k sents per ella és fort o no, i quan ho tinguis clar díga-li inmediatament.
merce23- Nombre de missatges : 23
Punts : 8577
Reputació : 5
Data d'inscripció : 02/04/2013
dic exactament el mateix que la merce23 perque putser quant li diguis ja tindrà novio , sort.
Moltes gràcies a tots pels comentaris! A vere si la setmana que ve tinc sort (només la vec dos cops la setmana).
molta sort
No hi ha hagut sort Li vai preguntar aquest dimarts i em va dir que estava sortint amb un noi (com ja em va advertir l'Alba Alsina). Em va dir que ho sentia molt i que ella també havia passat per la mateixa situació. I, què voleu que us digui, més que trist em vai sentir alleujat, perquè ara ja em podia oblidar d'ella i de tot aquest tema. La conclusió que em puc treure de tot plegat és que no val la pena declarar-se a algú, perquè les possibilitats que et diguin que sí són remotes, així que lo millor és nar de cara a barraca (lligar).
No estic gens d'acord, el no sempre el tindràs, has d'anar a buscar un sí, ets jove i tens molta vida per endevant!!!
no vusquis l'amor, ell et trubarà a tu
sort per un altre dia
sort per un altre dia
Mireu noies, a mi ia m'han tirat tres cops carbasses i ia en començo a estar una mica fart de tot plegat. Lo que m'ha passat a mi és que en comptes d'estar a gust quan he estat enamorat, he patit en va (perquè sí). Per cert, Alba Alsina, aixo que l'amor et troba no és vritat. Aquest cop no el buscave i me l'he trobat, però no ha correspost. Coses de la vida.
Doncs perdone'm
I les carbasses que et queden, però això és la vida, anar cap endevant i ja arribarà quan hagi d'arribar.
Bé, io ia estic satisfet. Almenys he après que no és bo esperar un munt de temps per no res, que no val la pena allargar la angoixa. És evident que arribarà quan hagi d'arribar, però tampoc tinc ganes d'enamorar-me un altre cop. Ara necessito "descansar". Alba, no cal qu'et disculpis, potser algun cop tindré més sort
Ia ho se pero ho e fet com a instint si hi ha alguna cosa que a molestat o que no a agredat =)
em disculpot
AIXX QUINA PENA:(
Tu has tingut molt mala sort, aquestes tres noies que t'han donat carbassa no et mereixen!
Però no per això no t'has de declarar... es nota que ets un noi molt maco, així que SEGUR que trobes la persona correcta, encara que quan menys t'ho esperis...
Ànims guapo!
Però no per això no t'has de declarar... es nota que ets un noi molt maco, així que SEGUR que trobes la persona correcta, encara que quan menys t'ho esperis...
Ànims guapo!
Anònima- Invitat
multissima rao
v tu, ara mes qe mai as dec brillar com un sol.
v tu, ara mes qe mai as dec brillar com un sol.
Segur que trovaras algu que et digui que si, la gent que et diu que no és perquè no et mareix, segur que ets un tio genial i ja trovaras algu, no et rendeixis!
Sort*
Sort*
claudia99- Nombre de missatges : 32
Punts : 8574
Reputació : 7
Data d'inscripció : 21/04/2013