Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

nose que fer, ajudeu-me

Ir abajo

nose que fer, ajudeu-me Empty nose que fer, ajudeu-me

Missatge por ……:( Dg 29 Set - 13:19

Hola, fa poc "tenia novio" ell pensava q estavem sortin,estavem molt bé, i vaig començar a veure que estava canvian, no em parlava i tal… llavors vaig dir q era millor que ho deixessim corre, i ell va dir q pensava el mateix, però em va bloquejar de tot arreu, i el vaug trucar, però no mai m'alagafava, i vaig parlar amb un amic seu i em ca dir q va quedar destrossat, aleshores el vaig anar a veure a casa seva i li vaug dir q ho podriem torar a intentar, i ell em va forte un moc, em estat 1 mes sense parlar, i fa poc, un amic seu m'obre i es comença a burrlar de mi i em vaig emprenyar, i ahir vaig anar al centre comercial amb un amic, i ens el vem trobar, i ell em va veure i els eu emic em va començar a insultar, i el meu amic i jo vem marxtar agafats pq estava apunt de plorar, hi ha l'hora de marxar ens el vam tornar a trobar, xo ell estava plorant( jo volia anar per a veure que li passava, pero el meu amic em va frenar) i mentres marxavem el amic del meu ex em va mirar i em va dir l'has cagat! Ajudaaa! Nose que fer!
Anonymous
……:(
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

nose que fer, ajudeu-me Empty Re: nose que fer, ajudeu-me

Missatge por merce23 Dl 30 Set - 10:05

Parla amb ell i passa dels amics seus, només fan k embolicar la situació
merce23
merce23

Nombre de missatges : 23
Punts : 8189
Reputació : 5
Data d'inscripció : 02/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum