em mola un tio mes gran que jo... AJUDEU-ME SIUSPLAU!
Pàgina 1 de 1
em mola un tio mes gran que jo... AJUDEU-ME SIUSPLAU!
Estic supercoladeta per un noi que va a 3er d'eso , es diu manel i es superagradable,supermajo,adorable,guapo.... es perfecte. Pero va a 3er d'eso i jo a 2on me intentat treuremel del cap pero es que no puc... perque sempre m'esta miran , i al mirar-lo doncs puf... tinc la sensació que he tocat el cel am la punta dels dits *-* el tinc al whats i al face.... pero em dona por obrir-lo per que no vull que u sepiga.. em dona molta vergonya:P algun cop em parla, i em va protegir quan una pava es va posar amb mi , i nss... jo l'estimo pero no em vull fer moltes ilusions perque putser son imaginacions meves vv' bueno pos que faig? li dig algu? m'espero a veure si m'ho diu ell? l'esquivo les mirades? nss que fer... :S AJUDEU-ME SIUSPLAU:)
anna_99- Nombre de missatges : 4
Punts : 8527
Reputació : 0
Data d'inscripció : 01/04/2013
Re: em mola un tio mes gran que jo... AJUDEU-ME SIUSPLAU!
Com es que si et va defensar no vares començar a parlar amb ell? Li podries moure tema i li dones les grácies perque et va defensar i tal...
isotop- Invitat
Re: em mola un tio mes gran que jo... AJUDEU-ME SIUSPLAU!
No li diguis que t'agrada perque sinos la cagarás, pero parla amb ell o t'equivoques de conver al whats i aixi i parles... llevet la vergonya, jo surtu amb un tio de 4 i faig 2
weiñdugf- Invitat