Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Hem molen les noies, pero m'acabo d'enamorar del meu millor amic

Hem molen les noies, pero m'acabo d'enamorar del meu millor amic Empty Hem molen les noies, pero m'acabo d'enamorar del meu millor amic

Missatge por aJasume Dl 1 Abr - 18:40

Tinc un prublema, mireu, soc noi, pero el cas esque m'he n'he adonat de que soc gay, pero es una cosa que no vull per res del mon... pero sentu sentiments una mica mes forts que la amistat cap a un noi de la meva clase, concretament el meu millor amics... Es una cosa que hem fa molta vergonya... i nose com l'he de afrontar, algu que ho sigui hem podria ajudar? o que li pasi alguna cosa semblant?
Esque adulescents... m'agreden les noies, i mai m'havia agradat un tio... pero ara hem passa aixo amb el meu millor amic, que puc fer? Li dic? O dic als meus pares? O esperu a que sem pasi o jo que se que? Adolescents, ajudeume... l'estimu...
Soc molt popular a dins l'insti, i hem faria molta vergonya aixo, nose que fer, no vull ser gay Mad

Ajuda Crying or Very sad
Anonymous
aJasume
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Hem molen les noies, pero m'acabo d'enamorar del meu millor amic Empty Re: Hem molen les noies, pero m'acabo d'enamorar del meu millor amic

Missatge por merce23 Dt 2 Abr - 13:40

Potser esque no t'agraden els nois, només et sents a gust amb els teus amics, però el que sí has de fer és acceptar-te tal i com ets.
merce23
merce23

Nombre de missatges : 23
Punts : 8577
Reputació : 5
Data d'inscripció : 02/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Hem molen les noies, pero m'acabo d'enamorar del meu millor amic Empty Re: Hem molen les noies, pero m'acabo d'enamorar del meu millor amic

Missatge por yomisma Dt 2 Abr - 20:28

Jo crec que tens un embolic al cap. Mira pude ets bisexual. Ser gay, bi o lesbi no es res dolent. Es el simple fet de que mires mes la personalitat d'una persona que el seu físic i això no es dolent. Mira jo soc una noia i em va passar un cas semblant. Em molen els tius pero amb una meva amiga que es lesbi m'encanta per la seva personalitat i per tota ella. També vaig arribar a pensar que m'havia enamorat d'ella però encara no se si es aquest el sentiment que sento cap a ella. Aixi que ho anire descubrint a mida que passi el temps i vegi si em mola alguna altra tia. Pero e estat am 2 tios i tots em posen molt aixi que deixe't emportar pels sentiments i no pel que pensi la gent que la vida son 2 dies i l'hem d'aprofitar al màxim i ser completament lliures i fer bojeries perquè crec que s'ha de provar tot en aquesta vida i comparar i triar. Ànims! Very Happy Wink
Anonymous
yomisma
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt