Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

M'Agrda el meu millor amic!

2 participantes

M'Agrda el meu millor amic! Empty M'Agrda el meu millor amic!

Missatge por viky Dj 23 Maig - 22:27

Ma mola molt el meu BF ! Pero jo no se si soc la seva BF!!!
El problema es que abans podia tirarli los tejos epro ara es aixo:
Jo- ell♥ - La seva ex!!
I el problem es que es super amic de la seba ex! Si si!!!
Tinc la senscació de que ella va per ell ! Pero ell no va per ella!
Ella per diure d'alguna manera es la fresca de la classe!!
Aquella tipica fresca que posa el cul en pompa critica tothom i proboca amb escots i sacan els pits >.I jo soc molt timida!! I emb dona la sescació de que als nois no lis garaden les timides!!
Com puc recuperarli ja no son tant amics com abans ja que no podem ser novios vull la seva amistat a tota costa :'(
Graciéss!!
PD: Tinc 13 anys:$$
viky
viky

Nombre de missatges : 5
Punts : 8417
Reputació : 1
Data d'inscripció : 23/05/2013

Tornar a dalt Ir abajo

M'Agrda el meu millor amic! Empty AVEURE SI AIXO T'AJUDA

Missatge por Anònima Ds 25 Maig - 21:20

Jo l'any passat estava enamorada del meu millor amic, ho vem intentar, i quan vam tallar estàvem tan rallats que va acabar malament.
Ara (depres d'un any), tornem a ser amics i crec que hem torna a agradar, i també tinc a la típica fresca que intenta lligarse'l a tota costa... Jo el que et recomano es que quedeu un dia amb qualsevol excusa, que us ho paseu bé i al dia seguent no li parlis ni intentis anar amb ell (actua misteriosa, pero si ve cap a tu no l'evitis),i veure si nota algo extrany o si et va al darrere, llavors segur que està interessat en tu! Razz
Si hem poguessis dir una mica com actúa segurament sabriem si tu li agrades o no... potser li agraden timides jajajaj Embarassed
Espero haverte ajudat!
un petò,
Jen
Anonymous
Anònima
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

M'Agrda el meu millor amic! Empty Re: M'Agrda el meu millor amic!

Missatge por claudia99 Dg 26 Maig - 16:10

A mi, això també em va passar, crec que li hauries de dir la veritat, si t'agrada diga-li, pot ser que a ell també li agradis però no tu digui! No et preocupis si es molt amic de la seva ex, crec que si li dius la veritat pots arreglar una mica la vostre amistat!Smile
claudia99
claudia99

Nombre de missatges : 32
Punts : 8574
Reputació : 7
Data d'inscripció : 21/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

M'Agrda el meu millor amic! Empty Re: M'Agrda el meu millor amic!

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt