Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

A la meva millor amiga i a mi ens agrada el mateix noi! Ajuda siusplau!

A la meva millor amiga i a mi ens agrada el mateix noi! Ajuda siusplau! Empty A la meva millor amiga i a mi ens agrada el mateix noi! Ajuda siusplau!

Missatge por lafezi Dj 30 Maig - 15:35

Som un grup de 3 amics, la meva millor amiga, el meu millor amic i jo, el cas es que ella i jo ens hem pillades pel noi (ella no sap que jo estic pillada). El noi hem va confessar que li agradava i que volia sortir amb mi i jo també li vaig confessar que m'agradava. No li varem dir res a la Judit. Ara nose que fer perque si surtu amb el noi perdre a la Judit com amiga perque ella no podria suportar que li una cosa aixi. I per una altre banda el noi i jo ens farem mal perque ens estimem de fa temps, i jo vull estar amb ell...

Que faig? Amb qui hem quedu? Amb el noi o la meva millor amiga? Li he de dir a la Judit? Perdre la meva millor amiga o l'amor de la meva vida...

ajuuudaaaa!!!!! pale pale pale Shocked Shocked Exclamation Exclamation Exclamation
Anonymous
lafezi
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

A la meva millor amiga i a mi ens agrada el mateix noi! Ajuda siusplau! Empty Re: A la meva millor amiga i a mi ens agrada el mateix noi! Ajuda siusplau!

Missatge por susiiiii Dg 2 Jun - 12:33

No facis res, deixa les coses aixi com estan, ni surtis amb el noi ni li diguis res a la teva amiga, será molt millor per tots

Sort ♥
Anonymous
susiiiii
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt