Joves Lliures
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La meva amiga te molta cera a les orelles

2 participantes

La meva amiga te molta cera a les orelles Empty La meva amiga te molta cera a les orelles

Missatge por viciu Dt 28 Maig - 8:57

Hola adolescents, pues aixo, que la meva millor amiga te molta cera a les orelles i se li veu bastant, pero nose com dir-li, esque ella es molt neta i molt curiosa, no es que sigui una nena bruta, pero es veu que no hi ha prestat massa atenció a les orelles...

Ajudeume perfavor! La meitat de la clase s'enrriven! Sad Nose que fer!!!

Gracies adolescents, petons!
Anonymous
viciu
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

La meva amiga te molta cera a les orelles Empty Re: La meva amiga te molta cera a les orelles

Missatge por claudia99 Dt 28 Maig - 18:52

Holaa!! Simpament digali la veritat, no s'en fenfadarà pas, t'ho agreira i tot!
claudia99
claudia99

Nombre de missatges : 32
Punts : 8574
Reputació : 7
Data d'inscripció : 21/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

La meva amiga te molta cera a les orelles Empty Re: La meva amiga te molta cera a les orelles

Missatge por aubaa Dc 29 Maig - 13:41

Jo li insinuaria que has vist a algú amb cera a les orelles i que era escarós, i que la gent el mirava malament o alguna cosa. I pot ser ella en arribar a casa es mira les orelles i veu el que duu

Petooonsss
Anonymous
aubaa
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por lolita flores Dg 2 Jun - 17:48

Jo li diria amb bones, fora dir-li que fa fastic, per exemple "(NOM) dus un poc de cera per les orelles que s'et veu" el mes segur es que no s'enfadi, suposo que et dira gracies o almenys si m'ho diguessin a mi no m'enfadaria, simplement m'alegraria de que m'ho aguessin dit i aixi poder anar mes neta.
lolita flores
lolita flores

Nombre de missatges : 13
Punts : 8420
Reputació : 9
Data d'inscripció : 02/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt