Que farieu en la meva situacio?
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola noies! Em vaig liar amb un tio fa un mes i em deia que m'estimava molt i que li agradava molt. Com que no es del meu poble es de mes lluny casi mai ens veiem i quan ens em vist anem amb la colla i nomes riem quan ens mirem. Fa poc vaig anar d viatge de fi d curs i em vaig liar am un del lloc on vaig anar, però quan vaig pensar en ell i vaig tenir por a que no em tornes a xerrar i vaig marxar aixi que va ser un liu curt de 7 min màxim. Li vax explicar que m'havia liat amb un i no em xerrava igual. Aquest finde hi havia festa al meu poble i ell va venir i va passar lo de sempre reiem. I vaig sortir a fora de la disco i el cap de 5 min surt amb una tia de dins i es va anar a liar amb ella... ell no mu ha dit ni crec que m'ho digui. Si no l'obro jo pel face ell ja no m'obra, però quan xerrem es bastant agradable... què farieu? l'ignorarieu i no l'obririeu? pf nose que fer perquè ell m'importa... Responeu-me siusplau!
paulii- Invitat
Re: Que farieu en la meva situacio?
Jo no soc ningu per dirt-to pero potser ell ho h fet perque tu tambe li vas fer nose proba de parlar amb ell cara a cara i avera si pas algo.
AmiMT- Nombre de missatges : 1
Punts : 8506
Reputació : 1
Data d'inscripció : 02/04/2013
El problema es que nomes ens podem veure alguns findes i cuan ens veiem anem am amics i ens fa vergonya xerrar cara a cara per això ens fiquem a riure... Moltes gràcies per això!
paulii- Invitat
Jo crec
Jo crec que li agrades, per això actua rient i quan tu li vas explicar que t'havies liat amb un altre ell es va liar amb una altra. Jo t'aconsello que aprofitant els moments de riure li comencis a fer pessigolles, així augmentaràs el contacte físic i tindràs l'excusa de fer-lo riure més, si reacciona bé, si t'animes li pots robar un petó. Si ets tímida a la galta i si ets extrovertida un pico a la boca per exemple.
Miniyara- Invitat
Re: Que farieu en la meva situacio?
Li agrades, parla amb ell
merce23- Nombre de missatges : 23
Punts : 8577
Reputació : 5
Data d'inscripció : 02/04/2013
TRANQUILA!
Tu, tranquila, això li passa a tothom..
El que has de fer es penar si realment t'agrada i en funció
d'això o passar d'ell o tornar junts!
Molta sort guapa
El que has de fer es penar si realment t'agrada i en funció
d'això o passar d'ell o tornar junts!
Molta sort guapa
EMMAAAA!- Invitat
Merci per els consells guapis! Le deixat de xerrar... i el dia q l barça jugui l'obrire xk sempre xerrem del seu jugador preferit... ja es veurà. Si cuntinua bordee ja dxare d xerrari x smpre i a por otro.. Esk es molt urgullos diu jja magrada qe mobris tu!
paulii- Invitat